A keresőoptimalizálós versenyek hatása a SEO-ra: pillangóeffektus |
A gammasugarak hatása a százszorszépekre
Paul Newman filmjének a címével voltaképp arra akorok rákérdezni: vajon mekkora hatása volt a magyar SEO-életre a pillanószív-versenynek. Ugyanezt megkérdeztem a BDK BLOG webfőhelyemen, magamtól sem várva választ arra a fő kérdésben. Viszont hogy rám volt-e hatással, az nem kétséges.
Főblogomban a versenyről szólva ezt írom:
Nehezen tudom megítélni, hogy a keresőmarketing szakma számára a 2006-os SEO-verseny mennyire volt fontos esemény és vajon a tizedik évfordulóról kívülem megemlékezik-e bárki, abban azonban bizonyos vagyok, hogy az én életemnek egy sarkalatos pontja volt ez a nap (akkor ezzel nem voltam tisztában). Hogy miért? Azért, mert úgy lettem ötödik helyezett, hogy csak kreativitásom volt, a keresőoptimalizálásról majdhogynem akkor hallottam először, elméleti tudás és gyakorlati tapasztalat híján lelkesedéssel és ötletességgel, egyéni megoldásokkal operáltam. Hogy amatőrként három honlapommal is ott lehettem a profik top10-esében, az máig jó érzéssel tölt el.Most, hogy nyakig benne vagyok több honlapoptimalizálásban, nem kétséges, volt-e rám hatással a pillangószív. Meglegyintett - és úgy maradtam.
Friss oldal ebben a blogban: Télikert építés és gyártás, terasz beépítés
Tíz éve indult Pillangószív kulcsszóval az első Google-helyezés megszerzéséért az első magyar keresőoptimalizáló verseny. Első 10, kreatív keresőoptimalizálás, Pillangószív-seo, pillangóhatás
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése