A Google a barátod!
Ennek az oldalnak a linkjét azért kaptad, mert valaki azt gondolta,
hogy a kérdésedre
a Google
adhat eredményes választ.
hogy a kérdésedre
a Google
adhat eredményes választ.
Honlapok első oldalra, első helyre juttatása optimalizációs és keresőmarketing eljárásokkal. Tartalomoptimalizálás: keresőbarát weboldal létrehozása
Első hely a keresőben
Érdemes tudni, hogy minden egyes elindított internetes keresés egyfajta webes interakció. A befejezett keres-talál-kattint folyamat növeli a kattintott honlap online értékét és nem csupán azzal, eggyel több látogatója lett, hanem hogy a keresőprogram regisztrálja az interakciót, nő annak a webhelynek a presztizse, amely az adott keresőkérdésre nézve adekvát választ adott.
Kattintás azonban csak azokra a szájtokra esik, amelyek a keresőtalálati lista élén szerepelnek. De mi alapján sorolja őket oda a keresőprogram??
Az egyre intelligensebbé váló Google keresőalgoritmus előnyben részesíti azokat a webhelyeket, amelyek ezeknek a főbb kritériumoknak tesznek eleget:
- tartalmi relevancia - a kulcsszavaknak való megfeleltetettség
- információgazdagság
- egyedi szövegezés
- megfelelő, keresőbarát domain név
- megfelelő title (a honlap neve fejezze ki tartalmát)
- az oldal leírásának (description meta tag) pontos megadása a legfontosabb kulcsszavak ésszerű szerepeltetésével
- a kulcszavak megadása az oldal keywords meta tagjében
- a domain név, a title, a description, a keyword tagok, valamint az oldal szöveges tartalmának összeghangolása, az elemek kölcsönös megfeleltetése
- megfelelő kulcsszósűrűség biztosítása
- kulcsszavak szerepeltetése különböző szövegformázási módokban
- a honlapon található képi elemek és linkek meta- és title tagjeiben
- az oldal belső és külső linkjeinek a megfelelő használata, anchot és title text használat
Az első Google-oldalra kerülés jelentősége
Amennyiben hinni lehet az utóbbi években végzett felméréseknek, a böngészések cirka 85-87 %-a véget is ér az első oldal lehívással: ami az első oldalon van, az a keresők döntő többségének érdeklődését ki is elégíti. A második oldalra kb. 10-12%, a harmadikra 5-6 % jut, és összesen 1-2 százalékra tehető azoknak a kereséseknek a száma, amelyek során a böngészést indító túlmegy az első 30 találaton. Ezért az első 10-be kerülés alapvető üzleti érdek,
Google keresés | Google keresés | Google keresés | A Google a barátod | Google keresés
Organikus Google keresés. Ha keresel valamit az interneten, akkor a Google a legjobb barátod. Honlap első helyre, első oldalra kerülése a Google keresőben honlap optimalizálás segítségével. Google első helyre kerülés - Google a barátod
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése