2012. december 25., kedd

Liberális :) honlap-SEO

Valahol egyszer már beszámoltam arról, hogy bár hosszú évek óta optimalizálok weboldalakat, az csak ennek az évnek a tavaszán jutott eszembe, hogy a metaseo terén sem ártana lépni, azaz ideje lenne már keresőoptimalizáló oldalakat keresőoptimalizálni és eggyel ketővel a találati listák élére kerülni - hiszen ez hozhat új munkákat, megbízásokat. Legjobban ez a Honlapoptimalizálás bloggal sikerült (1. hely), de mondjuk arra, hogy Google optimalizálás, szintén benne vagyok az első 5-ben. Egy-két kisebb rendszert is építettem, ilyen pl. a seo.ungparty.net, de most új domainom és tárhelyem örömére egy újabb rendszer került a seo.liberall.hu cím alá. Menjen innen most link a ma épített keresőmarketing aloldalra, a főoédal linkje pedig a fejlécbe került Honlap-Seo szöveggel.

A liberall domain persze szándékosan áthallásos, mégsem csak liberális jelentésben értendő. Eredetileg Liber-All formában használtam előszőr, éppen tíz éve. Akkor mindenkönyveknek fordítottam - és egy virtuális könyvkiadó nevét képezte.

Nincsenek megjegyzések: