2012. március 2., péntek

Régi-új honlapok optimalizálása

A legjobb hír, hogy a valamiért eddig a Google részéről mostohán kezelt és emiatt a forgalomból már-már kivont SEO-célú honlapom megkapta a 3-as PageRank értéket, így most újra teljes gőzzel részt vehet a munkában. Mi több, előfordulhat, hogy fő keresőoptimalizáló blogommá teszem. Most mindenesetre két linket innen is küldök rá:


1) Tokaji bor

Igazából ezzel az oldallal eddig nem sokat foglalkoztam, mégis meglepően szépen teljesít. Egyfelől a kulcskérdésre - tokaji bor - ott van az első Google-táblán, másfelől szép lassan 3-as PageRank értéket kapott. Így hát nagyon is kijárt neki egy kis gondoskodás. Kicsit kipofoztam hát, új képek, linkek, hirdetések kerültek rá. Tűrhetően fest. Talán egyszer majd fizetett hirdetés, reklám, link is kerül rá. Rábukkanni mindenesetre most már elég könnyű.



És akkor még vannak ilyenek is: Tokaji bor | Tokaji bor marketing | pr-cikkek

2) Agykontroll

Agykontroll - Miközben a transzferárak témájában igen jól szerepelnek oldalaim és a megbízóm oldala a kérdéses találati listán újra a 3. helyre került (de úgy, hogy a második a saját blogom), aközben új oldalakkal is próbálkozom. Nem titkolom: feltett szándékom, hogy jövő ilyenkorra, azaz 2013 tavaszára legfőbb kereseti forrásommá tegyem SEO- és keresőmarketing munkáimat, ezért egy-két témában új oldalt indítottam. Ezeket folyamatosan optimalizálva szeretném elérni, hogy a jó Google-szereplés okán reklámhordozóvá, illetve linkmarketing szempontjából hasznosíthatóvá váljanak. A korábbi SEO-bázisomról már beszámoltam, most azon dolgozom, hogy egyfelől a különböző helyeken létesített SEO-oldalakat egybelinkeljem, rendszerbe állítsam, másfelől főleg ezek révén a fentebb említett tematikus szájtokat felértékeljem. persze én az ilyen munkát soha nem tekintem formális technikai feladatnak. Ha a tét a Budapest Kaszinó találati lista megcélzása, akkor naná, hogy rá kerül a Pesti Nemzeti Kaszinó története, ha pedig a téma az általam eléggé lenézett agykontroll, akkor kis irodalmi viccet is csinálok a dologból. Egy regényrészletemet agykontrollosítottam...

Keresőmarketing - Agykontroll

Nincsenek megjegyzések: