2012. március 25., vasárnap

Transzferár nyilvántartás - offenzíva

transzferár nyilvántartás
Első fizetett honlap-Seo munkám kulcsszava ez volt: transzferár nyilvántartás

Az alábbi posztban aktuálisan egy keresőmarketing-akcióm indulásáról számoltam be. Ezen a területen azóta is működöm, 2020-ban például az infrafűtés - infrapanelek kulcsszó lett a weboldal optimalizálás fő keresőkérdése. De lássuk az eredeti cikket.

Öveket bekapcsolni! - Indul a Transzferár-kommandó

Ezúton jelentem be, hogy elindítottam SEO-offenzívámat: 12 blogomat és 10 egyéb webhelyemet új hadrendbe állítottam abból a célból, hogy egy újabb hullámban a támogatott oldalt - transzferár nyilvántartás (+ infrafűtés) -  előrébb mozdítsam a Google-listán. (Pozíciója december óta: 2-4. hely.)

Az akció lényege a következő.


Előzmény, mérlegelési szempontok:

2011 szeptembere óta optimalizálom a céloldalt, de az első hely elérése mindeddig nem sikerült, holott lassan fél év telt el azóta, hogy az oldalt a 11. helyről elkezdtem felhozni (jelenleg a 2. - google.com - illetve a 3. - google.hu) . Igaz, az utóbbi hónapokban inkább csak a pozícióban tartás volt a célom.

Hiúsági okokból azonban mégis megkísérelném a csúcsra juttatást. Ezért most kidolgoztam egy eddig nem alkalmazott stratégiát és ezzel próbálok hatást elérni. A dolog azért kockázatos, mert ezzel az egyirányú "támadással" egyéb oldalaim pozícióját veszélyeztetem. Eddigi jól bevált harcmodorom az volt, hogy szinte minden oldalamról minden más oldalt linkeltem, így ezek összefonódva együttesen igen jelentős SEO-potenciált képeztek, de az egyes webhelyek hadereje megoszlott a gyakran százas nagyságrendben sorakozó linkek között. Most radikálisan csökkentettem az egyes oldalak kimenő linkjeinek a számát, ami ugyan azt jelenti, hogy a céloldalra küldött támogatás nagyban erősödik - de hosszú távon jelenti azt is, hogy a többi oldalam ereje a körbelinkelések megszűnése miatt hosszú távon viszont esni fog. És mivel ezek mindegyikéről éppen a céloldalra küldött link is szerepel, így a végeredmény akár negatív is lehet. Emiatt az offenzívát nem szabad hosszú ideig folytatnom, semmiképpen nem akarom bevárni, hogy a jól kitalált és rengeteg munkával felépített rendszerem "beleroppanjon"- épp csak most a "körkörös" haderő helyett egy rövid, de koncentrált és célirányos akció lép érvénybe.

 Kivitelezés

Miután a 12 kiválasztott blogomon - ezek 3-as és 4-es PR-értékkel rendelkező erős webhelyek - radikálisan csökkentettem a kimenő linkek számát, mindegyiket új poszt közzétételével frissítem és mindegyikükön a korábbinál szaporább posztolásba kezdek. Van köztük olyan, amelyet még havi gyakorisággal sem frissítek, most viszont heti két-három posztot is közzéteszek - ezzel kiprovokálom a Google-frissítéseket, így a megújított linkrendszer mozgásba lendül.

A kiválasztott statikus oldalak a második héten állnak rendbe (ezek is minimum 3-as PageRank értékűek), ekkor az operatív blogokról küldött friss linkekkel remélem aktivizálni őket (azaz a Google-frissítést kiprovokálni). Szerepük, hogy miután a blog-invánzió lecseng, addigra stabil háttérerejükkel járuljanak hozzá a remélt eredmény eléréséhez és megtartásához.

Bízom a sikerben.

Google PR linképítés

2020-ban az infrasugaras fütés témáját preferálva már professzionális módon alkalmazom a PR cikk linképítés Google-módszerét, amelynek a fent leírt az első kísérlete volt. Csak akkor még nem tudtam, hogy ez a neve.

Nincsenek megjegyzések: