2012. január 23., hétfő

Keresem-találom: új SEO-hely

Kell egy hely

Csak most jutottam el a gondolatig, hogy azért ez így nincsen rendjén. Kisebb-nagyobb intenzitással és elszántsággal cirka 7 éve végzek keresőoptimalizálást, az utóbbi hónapokban nem ritkán napi több órányi időtartamban, ráadásul egymás után indítom a kereső-marketing-érintettségű internetes akciókat - és eközben voltaképp nincs egy igazi SEO-oldalam, csak olyanok, amelyeket ilyen-olyan céllal néha munkára fogok. Hát most készítettem egyet, talán alkalmas lesz egyfelől arra, hogy összefoglaljam rajta a SEO-vonatkozású munkáimat, másfelől arra, hogy idővel értékes linkeket küldhessek róla támogatott oldalaim erősítése céljából. Úgyhogy most itt az oldal, tessék, lehet szeretgetni:


Keresőoptimalizálás - SEO  - Természetesen az indítással egyidőben hozzáfogtam a keresőoptimalizációs oldal keresoptimalizálásához, így most innen is küldök rá még egy linket: keresőmarketing. Azt pedig talán mondanom sem kell, hogy az oldal alá máris besorakoztattam egy-két munkám és akcióm oldalát. Hadd menjen hát link ezekre is:
 Ezen felül, ugyancsak SEO-céllal átvettem Kolostól rég elhagyott blogját, amellyel nem sokkal indítása után laptopot is nyert. A laptop már rég tönkrement, de a blog még megvan, bár akkori szárnyalása igencsak alábbhagyott mind látogatottság, mind PR érték tekintetében. Akkor 4-es volt, most 2-es - de azért egy ilyen webhelyről nekem most mégis jobb linkeket küldenem fontos oldalaimra, semmint egy 0 PR értékű vagy még nem indexált új helyről. A blog persze nagyon lassú, "leszokott róla a Google, úgyhogy most élesztgetem:
  • web buzera - keresőoptimalizálás

Nincsenek megjegyzések: