2012. december 2., vasárnap

Turizmus Kárpátalján - spontán SEO

Kárpátalja c. blogom nemrégiben 5-ös PageRank értéket kapott, a címére történő Google-keresésekkel pedig hosszabb ideje az első tíz találat között szerepel. Így nem teljesen véletlen, hogy egyes posztjai is kiemelten jól szerepelnek speciálisabb kulcsszavakkal - minden optimalizálás nélkül is. Ilyen például a Nagydobrony községnév (első hatban). Ennél meglepőbb, hogy egy turisztikai kiadványt ismertető posztom spontán módon a 3. helyre került a kárpátaljai turizmus szószerkezettel a 3., a turizmus Kárpátalján kombinációval pedig a 6. helyen szerepel. Ezen felbuzdulva fel is ajánlottam az oldalt reklámcélokra utazási irodák, turisztikai vállalkozások számára. Hátha... Persze egy blog-poszt nem a legalkalmasabb hely ilyesmire, de adott esetben nem zárkóznék el szállás-lehetőségeket ismertető, programokat hirdető cikkek közlésétől sem. Ilyenre, más témában, korábban már volt példa, így bizakodó vagyok. Főleg, hogy a kémény-SEO-projektem is szépen alakul.

Frissítés. Pár nappal a fenti bejegyzés után készítettem egy spéci turisztikai reklámoldalt. Gondoltam, ha spontán módon ilyen szépen feljöhet egy poszt, akkor laza optimalizálással még inkább felhozható a kifejezzen ezekre a szakszavakra kihegyezett szájt. És lőn. Mi több, talán reklám is kerül rá.


A kép kattintásra nagyítható, a honlap pedig ezen a linken nyitható meg:

Nincsenek megjegyzések: