2014. június 20., péntek

Műanyag lambérai optimalizálása

Vagyis hát persze nem a lambériára vonatkozik az optimalizálás, hanem arra a blogoldalra, amely erről szól. Ez az eset a spontán SEO kategóriájába tartozik. Dogoztam egy műanyag ablak témájú honlap optimalizálásán, és mint a nagyobb munkák esetébe gyakran, ehhez is külön tematikus blogot készítettem. Amelyen persze csupán a műanyag ablakokról nem sikerült volna elég cikkel elhelyeznem, így tágítottam a témát, sor kerítve mindenféle és mindennemű mesterséges anyagokra, az abból készült tárgyakra, technológiákra. Ezek sorában szerepelt a lambéria is, és az egyik poszt történetesen arról szólt, miként kell az elemeket felszerelni házilag, azaz mester segítsége nélkül.

Köszönhetően annak, hogy a blog általános optimalizálás alá esett, idővel 2-es PR-értéket kapott, és az említett posztja a nevezett művelet nevével a Google keresőtalálatok első oldalára került. Ettől látogatottsága is megnövekedett és a sok kattintásnak köszönhetően maga a poszt, a blogtól függetlenül, önállóan is GooglePagerRank értékre tett szert.

Műanyag lambéria felrakása


Mink korábban írtam, a magas látogatottságú weboldalak a SEO-rendszer mozgatórugói, így meg kell becsülni, innen is megy egy link, meg még máshová is:

A második link egy nagyot ótvar helyről átmentett néhány régi post, voltaképp csak az oda még be-befutó kattintások átirányítottsága miatt fogadtam el az átköltöztetés felkínálását a szolgáltató részéről.

Nincsenek megjegyzések: