Google keresés: Google a barátod!

A Google a barátod!
Ennek az oldalnak a linkjét azért kaptad, mert valaki azt gondolta,
hogy a kérdésedre
a Google
adhat eredményes választ.
Ne nyaggass másokat, használd a Google keresőt:

google.hu  google.com

Honlapok első oldalra, első helyre juttatása optimalizációs és keresőmarketing eljárásokkal. Tartalomoptimalizálás: keresőbarát weboldal létrehozása

Első hely a keresőben

Érdemes tudni, hogy minden egyes elindított internetes keresés egyfajta webes interakció. A befejezett keres-talál-kattint folyamat növeli a kattintott honlap online értékét és nem csupán azzal, eggyel több látogatója lett, hanem hogy a keresőprogram regisztrálja az interakciót, nő annak a webhelynek a presztizse, amely az adott keresőkérdésre nézve adekvát választ adott.

Kattintás azonban csak azokra a szájtokra esik, amelyek a keresőtalálati lista élén szerepelnek. De mi alapján sorolja őket oda a keresőprogram??

Az egyre intelligensebbé váló Google keresőalgoritmus előnyben részesíti azokat a webhelyeket, amelyek ezeknek a főbb kritériumoknak tesznek eleget:
  1. tartalmi relevancia - a kulcsszavaknak való megfeleltetettség
  2. információgazdagság
  3. egyedi szövegezés
  4. megfelelő, keresőbarát domain név
  5. megfelelő title (a honlap neve fejezze ki tartalmát)
  6. az oldal leírásának (description meta tag) pontos megadása a legfontosabb kulcsszavak ésszerű szerepeltetésével
  7. a kulcszavak megadása az oldal keywords meta tagjében
  8. a domain név, a title, a description, a keyword tagok, valamint az oldal szöveges tartalmának összeghangolása, az elemek kölcsönös megfeleltetése
  9. megfelelő kulcsszósűrűség biztosítása
  10. kulcsszavak szerepeltetése különböző szövegformázási módokban
  11. a honlapon található képi elemek és linkek meta- és title tagjeiben
  12. az oldal belső és külső linkjeinek a megfelelő használata, anchot és title text használat

Az első Google-oldalra kerülés jelentősége 

Amennyiben hinni lehet az utóbbi években végzett felméréseknek, a böngészések cirka 85-87 %-a véget is ér az első oldal lehívással: ami az első oldalon van, az a keresők döntő többségének érdeklődését ki is elégíti. A második oldalra kb. 10-12%, a harmadikra 5-6 % jut, és összesen 1-2 százalékra tehető azoknak a kereséseknek a száma, amelyek során a böngészést indító túlmegy az első 30 találaton. Ezért az első 10-be kerülés alapvető üzleti érdek

Google keresés
| Google keresés | Google keresés | A Google a barátod | Google keresés


Organikus Google keresés. Ha keresel valamit az interneten, akkor a Google a legjobb barátod. Honlap első helyre, első oldalra kerülése a Google keresőben honlap optimalizálás segítségével. Google első helyre kerülés - Google a barátod

Nincsenek megjegyzések: