2012. május 14., hétfő

Nevemmel indulnak

Körbenéztem kicsit, hol milyen ingyenes tárhelyeket és oldalszolgáltatókat kínálnak, erre többek között azért szorultam rá, mert jelenleg egyfelől két olyan helyem működik, ahonnan a szolgáltató reklámjait nem tudom kitiltani (eléggé zavarnak), másfelől túl sok blogom van már a blog.hu és a blogger.com rendszerében, a többi erős oldalam pedig mind a hhrf szerverén fut - igaz, hogy ezek eléggé hatékonyak, de nem túl szerencsés, ha mindenhová ugyanazokról az fődomainokról érkeznek a linkek, a támogatásnak nemcsak erősnek, szélesnek is kell lennie.Ezért ma 3 szolgáltatót vizitáltam meg és próbáltam ki, persze úgy, hogy oldalt nyitottam. Olyan helyeket kerestem, amelyek nem csupán blogszerű képződményeket lehet üzemeltetni, hanem statikus oldalak telepítésére is lehetőség van.
Jobb híján ezekre egyelőre saját nevemmel küldök linket, kizárólag abból a célból, hogy a Google megtalálja őket, Felrakott tartalom még nincs, illetve nagyon hiányos: Balla D. Károly

A fentinél sokkal jobb domainnév-lehetőséget is találtam bdk.16mb.com, külön értéke, hogy előtaggal bővülő aldomainok is nyithatók (igaz, ezek elég lassan, 12-24 óra alatt aktivizálódnak) Nem tudom, mennyire lesz megbízható ez a webhely, mert a kitűnő minőségű és reklámmentes hosztingot egy ukrán szolgáltató biztosítja. Ez az első oldalam, amely "hazai" szerveren fut: Balla D. Károly

Nincsenek megjegyzések: