2011. december 8., csütörtök

Google-top: transzferár nyilvántartás

Keresőmarketing árak - Pr cikk elhelyezés

Pontosan 10 hete, szeptember 29-én kezdtem el a transzferár nyilvántartás nevű oldal optimalizálását a címével megegyező keresőszóra. Akkor a Google-lista 12. helyén szerepelt (azaz nem volt az első táblán) és 0 volt a PR-értéke. Mostanra a 2. helyen szerepel, azaz csak egyetlen oldal előzi meg, PR-értéke pedig 2-re nőtt.

Az eredményes keresőoptimalizálás érdekében egy nem jelentéktelen támogatói hátteret építettem fel. Ennek fontosabb webegységei a következők:

 A munka során készült külön oldalak Felhasznált korábbi oldalak
A munka során nyitott belső oldalak  A munka során írt (nem főblogi) posztok
Keresőoptimalizálás:
Régebben írt poszt felhasználása
  • Transzferár (BDK bázis blog)
  • Mi a transzferár seonyár poszt


agorafóbia pszichodráma
Aktuális SEO-munkám mellett, részben mániákusságból, részben új irodalmi pszichodráma-projektem okán optimalizálni kezdtem néhány oldalamat a pszichodráma kifejezésre. Oldalaim a fogalom erős internetes túlterheltsége ellenére megjelentek a Google-táblákon (egyelőre csak a 2-on és hátrébb).
Szokásom szerint az új projektum kedvéért nemcsak igazi blogot, hanem támogató segédblogot is indítottam, ez utóbbin jelenleg virtuális pszichodrámacsoportok pánikbetegek részére történő verbuválása folyik :)

Műanyag tartály és kármentő tálca

Veszélyes anyagok túlfolyásának kármentesítéséhez kínálják a kármentő tálcát tartályokhoz, csepptálcát. A kármentők teherviselő ráccsal polipropilén porból készülnek 1000 literes IBC tartály tartozékaként. Utóbbi ipari műanyag tartály folyadékok tárolására szolgál, alá szerelt teherviselő tálcával, targoncázható raklappal: IBC műanyag tartály gyártás és ipari kármentő tálca a vegyiparban.

Google keresőmarketing weboldalak PR cikk elhelyezés céljára. Műanyag IBC tartály és ipari műanyag tálca témában organikus honlap optimalizálás, SEO keresőoptimalizálás

Nincsenek megjegyzések: